پرده زبرا تصویری

Wiki Article

برای سفارش آنلاین انواع پرده (ساده و طرح دار) از طریق دانلود رایگان آلبوم های پرده شرکت ویستا افرند در انتهای صفحه،

همچنین این پرده‌ها معمولاً می‌توانند با آب شسته شوند و برای استفاده در اتاق‌های مختلف از جمله اتاق‌های نشیمن و اتاق‌های خواب استفاده می‌شوند.

بسیاری از شما عزیزان با پرده‌های رولی مثل شید و زبرا آشنایی دارید، اما فرق پرده دو مکانیزم با این سبک پرده ها چیه؟ بسیاری از مشتریان ما هنگامی که از پرده شید استفاده می‌کنند از امکان سایه روشن نشدن و تنظیم نور شکایت دارند، همچنین در مورد پرده زبرا نیز گفته می‌شود به صورت راه راه است و نمی‌توان نور را به طور کامل در محیط منزل در اختیار داشت.

دیجی پارکت

پرده را به صورت افقی روی یک سطح صاف پهن کنید و اجازه دهید تا به طور طبیعی خشک شود.

پرده دو مکانیزم را نباید در ماشین لباسشویی یا با استفاده از بخارشوی شستشو داد. این روش‌ها می‌توانند به مکانیزم پرده آسیب برسانند.

پرده کرکره آلومینیومی مخصوص روی شیشه پنجره ۱۶میلیمتری در ۲۰رنگ

پارچه‌هایی که از مواد با کیفیت بالا تهیه شده‌اند، مقاومت بیشتری در برابر آب، خوردگی، پوسیدگی و سایر عوامل دارند و به طور معمول، قیمت بالاتری دارند.

آن‌ها را می‌توان به ‌طور کامل جمع کرد تا نور بیشتری وارد اتاق شود. ظاهر مدرن و عملکرد سنتی زبراها، آن‌ها را به انتخابی عالی برای اغلب فضاها تبدیل کرده است.

رنگ‌های پاستلی یا خنثی حال و هوای ملایمی را ایجاد می‌کنند و برای اتاق‌های رو به نور، یک انتخاب فوق‌العاده هستند. این در حالی است که رنگ‌های تند یا تیره، انتخاب‌های جسورانه‌ای به‌شمار می‌روند و حس عمیقی را به طراحی داخلی هر اتاق می‌بخشند.

قبل از شروع فرآیند شستشو، بهتر است به دستورالعمل پرده مورد نظر مراجعه کنید زیرا این پارچه‌ها ممکن است نیازهای مراقبتی و روش‌های شستشوی متفاوتی داشته باشند.

مهم ترین ویژگی پرده شب و روز نسبت به پرده زبرا و پرده شید، تنظیم نور به اندازه ی دلخواه می باشد. این پرده زیبایی زبرا و ویژگی تنظیم نور شید را با هم ترکیب کرده است.

تنها کافی است با کارشناسان فروش پرده فروشگاهی قیمت پرده زبرا ارتباط برقرار کنید و گذشته از طرح پرده قیمت و سایر اطلاعات پیرامون انواع زبرا را درخواست نمایید.

بافت پارچه‌ی ایرانی حالتی مانند پلاستیک دارد اما برند آریا و والنسیا که در این صفحه مشاهده می‌کنید بافتی نرم و مقاوم دارد. قیمت پرده زبرا ایرانی با پرده زبرا خارجی تفاوتی چندانی ندارد. لازم به ذکر است که پرده‌ی آریا با ضمانتی سه ساله به شما تقدیم میگردد.

Report this wiki page