تعمیرات پکیج

Wiki Article

پیشنهاد میکنم قبل از درخواست تعمیرکار حتما نکات زیر را بررسی کنید چون ممکنه از شانس بد شما گیر یه تعمیرکار سودجو بی افتید و مبالغ زیادی بابت رفع همین مشکلات ساده از شما دریافت کنند .

وب سایت بلافاصله پس از انجام این کار مدت زمانی که از گارانتی ایران رادیاتور باقی مانده است را به شما اطلاع می‌دهد.

» فیوز خراب: فیوز در تعمیر پکیج ایران رادیاتور و برطرف کردن مشکل نقش کلیدی داردفیوز خراب نیز می‌تواند علت عدم گرم شدن آب مصرفی باشد.

بعد از انجام موارد گفته شده شما باید اقدام به تنظیم فشار بار پکیج نمایید.

آیا شرکت پکیجکار نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران را دارد؟

در صورتی که این اتفاق نیفتاد، احتمالا فشار آب ساختمان پایین است و یا اینکه یکی از قطعاتی مانند شیرپرکن و پرشر سوئیچ دچار مشکل شده‌اند.

این مجموعه با بکارگیری گروهی از تعمیرکاران زبده و با تجربه آماده سرویس دهی به مشترکین محصولات ایران رادیاتور در تهران میباشد .

سعی کنید این فرهنگ را در خانواده خود درست کنید که از شیر آبگرم فقط در مواقع احتیاج طولانی مدت مثل حمام کردن و یا ظرف شستن استفاده کنید و برای استفاده کوتاه مثل شستن دست و… از آبسرد استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین مراحل سرویس پکیج ایران رادیاتور اسیدشویی است. اسید شویی پکیج به منظور رسوب‌زدایی انجام می‌شود. آب شهری به دلیل داشتن مواد معدنی و سختی به مرور باعث ایجاد رسوب در لوله‌های آن می‌شود.

از طریق یکی از روش های موجود در صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و یا سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

به دلایلی که در قسمت قبل عرض کردم باید شیرهای بالا و پایین رادیاتورها نیز همواره باز باشند، البته لازم نيست اصلا نگران این مسئله باشید که در گرمای شدید تابستان ممکنه رادیاتورها گرم بشه، چون در حالت عادی وقتی دستگاه روی حالت تابستان قرار می‌گیرد مسیر رادیاتورها کامل بسته می‌شود و ضمنا موضوعی که گفتم در مورد گردش آب برای خنک کردن دستگاه آنقدر ناچیز است که شما اصلا متوجه آن نخواهید شد.

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تعمیرات پکیج تهران چه کار باید کرد؟

یا اگه فن گردوغبار گرفته باش، سروصدای زیادی ایجاد می‌کند. در این صورت باید فن را تمیز کرد. در صورتی خرابی موتور فن نیز باید آن را تعمیر یا تعویض کرد.

نکته : البته در صورتی که سوپاپ شیر موتوری به درستی عمل نکند در مواردی ممکنه باعث گرم شدن نسبی برخی از رادیاتورها در فصل تابستان باشید که اولا در اون صورت حتما باید دستگاه توسط متخصص سرویس شود و اگر فعلا قصد تعمیر پکیج را ندارید سعی کنید حداقل یک یا دو رادیاتور را در تابستان باز بگذارید

Report this wiki page